Post by thomuveccountmu on Feb 12, 2022 14:31:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke edelstener hack ▞▞▞
▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
Race.io Utrka wup
Jeg betalte 3 dollar for å fjerne annonsene, og jeg må fortsatt se annonser
Jeg fant en feil i spillet da bilen min fortsetter å falle i 9999999999999999999999999999999989999 sekunder, og det er veldig irriterende. vær så snill å fikse det
veldig fint spill, ville ha nytte av smaaaall mikrotransaksjoner for oppgraderinger, ettersom 30 sekunders annonser (noen ganger 2) etter hvert eneste 20 sekunders løp er alt for mye til å holde spillet underholdende, lei av å se mer enn å spille er jeg redd
Iys er ikke dårlig, men det faktum at det er så mange annonser og den dyreste bilen som heter lightspeed koster 2000 dollar aka en bil jeg bruker for øyeblikket Goldy selv om dette er en 3
Jeg liker spillet, men bilgrafikken er bare så dårlig
Det er et fantastisk spill. Spillet er faktisk bedre enn bildene de viser deg. Jeg mener som om det er omvendt clickbait. Bilene er så fantastiske! Men legg til nye spor, det blir repeterende
Jeg liker dette spillet jeg er kjedelig og jeg spiller det gamle og legg til, kom og jeg laster ned og jeg så at dette er så morsomt
jeg liker g.a.m.e
Jeg lastet ned dette spillet bare på grunn av tillegget jeg så på YouTube, det er et fryktelig kjedelig spill. men det er ikke den beste delen! morsomt, dere rotet til addet ditt. PRO vs NOOB-tingen er opp-ned! NOOB-delen snur fyren og vinner som en sjef! på PRO-delen er fyren aldri på førsteplass, kan ikke hoppe triks og taper løpet. hvor dårlig et selskap kan du være at du roter til det?!
sååå bh sppæl
For mange annonser. En annonse etter hvert 20. sekunds løp og noen ganger og ekstra. Så snart menyen ble lansert første gang, ble det spilt en annonse
Jeg gir denne appen tre stjerner hovedsakelig på grunn av popup-tilleggene når jeg taper og jeg er sint det første jeg ser er popup-tillegg, en annen ting er at hver gang du går opp til en annen arena trenger du flere trofépoeng, du trenger ikke å redusere trofépoengene.
Dette spillet tar bokstavelig talt mekanikk fra andre mobilspill, som seriøst det andre spillet i tillegg til clash royal gir ut kroner i stedet for stjerner. Og alle nivåene er basert på et annet spill laget av ketchup. Totalt lat spill.
liker faktisk spillet ganske godt, men annonsene er bare uutholdelige..... 30 sekunders annonse etter hvert løp... pluss at noen ganger klarer ikke engang å gå ut av annonsen og må starte spillet på nytt...... har bestemt seg for å avinstaller motvillig.
Ganske dårlig. Virker som du leker med roboter, selv om de visstnok er ekte mennesker. Virkelig sketchy. Mange annonser også. Det finnes bedre spill av denne typen, selv om mekanikken i seg selv er ganske morsom i dette spillet, tbh.
Bra spill, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er helt online. Det er det dummeste noensinne. Hvorfor ikke bare en online-modus enn helt online?
Dette spillet er morsomt. Du kan spille offline med andre mennesker. Og det er gratis.
Liker spillet, men det er flere annonser enn noe annet spill jeg noen gang har spilt. Spillet er ikke verdt $3 for ingen annonser.
ikke spill dette spillet, det vil bare få deg til å kjøpe ingen tillegg på slutten av et spill, det gir deg en mulighet for flere mynter for add eller home .... hvis du velger hjem, får du fortsatt tillegget!!!
My Lovey : Choose your otome story アドベンチャー cvbh
Flott konsept. Unn deg og noe som jeg kan spille igjen og igjen. vs-modus er en morder.
ganske morsomt og enkelt. lang grind for å låse opp biler og jeg mistenker at de fleste motstanderne mine er roboter
Spillet er enkle kontroller ikke dårlig. Jeg liker å spille dette spillet veldig vanedannende. Det ville vært bra om vi kan endre navn fra tid til annen. Men uansett liker jeg dette spillet.
Race.io Utrka wup
Race.io Sacīkstes jml
Dette spillet var betydelig bedre før oppdateringen som nettopp kom ut. Å kunne oppgradere det man ønsket var fint. De enkle tron-stilbilene gjorde det slik at du kunne fortelle hvem du var. Dette spillet ble bare mye mindre moro, avinstallerer hvis denne oppdateringen fortsetter...
Alt for mange annonser. Spiller som ryder....fint nok men så mange stopp via annonser jeg måtte slette...beklager.
Race.io Utrka wup
Race.io Sacīkstes jml
Utrolig enkelt og likevel teknisk spill. Annonsene etter hvert 20.–30. sekund er for mye. Du er for grådig og jeg er i ferd med å avinstallere.
Det er mange annonser etter hvert spill. Og det er alltid et serverproblem. forbindelsen mistes hele tiden, noe som gjør det vanskelig å spille.
Ganske forferdelig Folkene jeg kjørte mot følte bare at de ikke var mennesker. Jeg var for lat til å slå av wifi-en min og sjekke, men hvis de var ekte skrudde de de enkleste hoppene, og jeg er ganske sikker på at det er dumme/ mentalt funksjonshemmede. Lillebroren min kunne spille spillet bedre enn motstanderne mine.
Ganske HELT VANDENDE!! Allround bra spill med god jevn løpehastighet, uansett er det 5 sekunders tillegg etter hvert løp, men det er ikke dårlig fordi du kan tappe ut av det
Elsker dette spillet. En ny morsom måte å rase på med fantastiske racerbaner. Enkelt å spille og takk gud for at annonsene er korte!
fint spill, men bare for mange annonser. Annonser dukket til og med opp under spilling
fint spill, men nettverksproblemene det får er ikke kult. enhver liten forsinkelse i nettverket påvirker spillet
Dette spillet er veldig enkelt å lære og veldig vanedannende, men for $100 kan du ikke kjøpe den beste bilen :/
Det er et bra spill i begynnelsen etter etappe nummer 12 når du kjøper superbilen som du betalte for den 100 $ eller mer, vil du overraske at de svake bilene i noen stadier raskere enn deg, jeg vet ikke hvordan? Det er feil, så jeg hater dette spillet, jeg vil slette det.